torsdag 5. september 2013

Hei igjen!

En liten stund nå så har jeg tenkt å komme i gang med bloggingen igjen. Det er jo masse nytt som har skjedd hos oss, og jeg vil gjerne dele mine dager og interesser med venner fjern og nær <3


Det største og mest fantastiske som har skjedd dette året er at vi har fått en sønn, Leander! Han er i dag 8,5 mnd. Glad, aktiv liten tøffing.



















Prinsessa vår Petzy er også en stor del av hverdagen vår. Hun har akseptert Leander med åpne armer, sikker på dem kommer til å bli bestevenner. Leander smiler hver gang han ser henne, og får ofte en kos!
Når det gjelder trening av Petzy er vi fortsatt aktiv i NRH ( norske redningshunder) men det er Rickard som har tatt over det meste av treningen i NRH. Dette på grunn av at hun skal ha en fører å forholde seg til i innlæringsprosessen. Jeg kommer til å være litt hangaround. Men når det kommer til lydigheten så trener jeg med Drammen brukshundklubb, jeg trener LP klasse 1, og lurer på å begynne å konkurrere til våren. Veldig spennende, og en flott hobby!! Men jeg må ikke glemme at jeg er blitt mamma og begynner å jobbe 100% i november, så vi får ta ting litt som det kommer!



Ellers så jobber vi med huset, vi er i gang med bygging av garasje, veldig spennende. Gleder meg til vinteren, slipper å skrape is!!!!
I tillegg til garasjen så skal stua få seg en ny vegg, og Leander skal få seg et eget rom. Gleder meg til å dele dette meg dere. Mottar gjerne tips og inspirasjon ;)

Rickard har laget peishylle!




                                                                         Ha en flott dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar