søndag 22. april 2012

Kjøkken gardinene er på plass!



Endelig kom kjøkkengardinene som jeg til slutt fant :) Ikke lett nå man har vindu på 160 cm....
Jeg er kjempe fornøyd og jeg må innrømme jeg får den " romantiske" følelsen når jeg står på kjøkkenet ;)

Vinduet og døra mot verandan :)

 Gardinene er fra merket Notre Dame og er handlet hos boligfryd.no








I dag har vi vært på roadtrip til Hamar, Vinkingskipet og sett på antikk messen. Der var det mye flott, men det skal sies at det var mye rart og. Tydelig at antikke og gamle gjenstander er populær nå da prisene er høye! Tips: Dra til antikk messer på slutten da er forhandlerne ganske så samarbeidsvillig når det gjelder diskusjon av pris. Jeg og Rickard fikk handlet noe gammel og noe ny gammelt. Og et flott krom kakefat til svigermor :)

Her er noen bilder:


Mini krakk

Bilder
Skal få se nærmere når ting er plassert!

Petzy går det fortsatt bare bra med. Vi ble litt redde i går da hun hadde stjelt en voltarol gel og spist ca 1ts. Vi ringte gift telefonen og vakthavende veterinær. Ble enig om å prøve å gi henne brødsive da den absorberer, masse mat og vann. Heldigvis så fikk hun ingen reaksjon :)
Hun er kjempe herlig på valpekurs og er en sosial dame. Elsker alle utfordringer.
Forrige mandag var vi på utstillingskurs, dette var en ny verden for mor og da var det ikke enkelt for Petzy og heng med. Men håper øvelse gjør mester. Men hvorfor skal man legge fra seg lydigheten når man er på utstilling??? Ble ganske forvirra.


Jeg skal ta ballen!!

Rickard og Petzy er skikkelige kompiser <3

Jeg slipper ballen når du sier takk :)




Hmmm, løper du etter meg hvis jeg sjarmerer deg??

Smiiiil <3


Eller så må jeg si at Rickard er en skikkelig flink handyman! Masse skryyyt til han :) Vi er et super duper team

Handsome handyman <3


Jeg har avsluttet dagen med å plukke noen kvister fra alle dem rare trærn som æ har i hagen, blir spennende å se kvistene blomstre ettervært :) Har en følelse av at jeg har et epletre i hagen :P

God kveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar