tirsdag 24. september 2013

Hei igjen!

Tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg igjen. Tiden går jo så fort, lille gutt er nå 9 måneder og vil gjerne opp og frem! 
Sist helg så hadde vi besøk av sviger foreldrene mine, veldig hyggelig! Fikk kjempe god hjelp av Sturla til å hogge trær på tomten, så nå har vi mye bedre utsikt, selv om det fortsatt er litt igjen! Leander har fått masse kos av bestemor, så han var kjempe fornøyd!! 
Go guten på restaurant Glass



Leander på kaffe besøk med bestemor og bestefar, stemning!

Søndagsmiddag ble servert i spisestuen vår

 Bildedryss: 
Forbereder litt høststemning i hagen. Planter og potte fra Mestergrønn
ert

Leander i bukse og body fra merket Hjort. Veldig behagelig!


Jentekveld på Pigen i Drammen. Nydelig blåskjell
 Eller så bruker jeg dagene på gå tur. For et utrolig høstvær vi har hatt, sola varmer i ansiktet og flotte høstfarger!



Trener litt lydighet på tur ;)


 Til slutt så må jeg fortelle at jeg har blitt forhandler for Perfect Home! Ønsker du å være vertinne for et party eller bare å bestille noen varer, så kan du sende meg en mail: sandrawoldseth@hotmail.com eller se på facebook siden min Perfect Home med Sandra.


Nydelig Story pute 399,-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar