søndag 5. februar 2012

Hei :)

Jeg vil gjerne starte bloggen med å fortelle litt om meg selv og hvorfor jeg ønsker å blogge.

Mitt navn er Sandra Evensen Woldseth, jeg er samboer med Rickard Haltnes. Vi bor i en leilighet i Lierskogen, men vi har har kjøpt oss hus som vi skal ta over mars/april. Gleder oss masse :) Huset ligger i Reistadlia i Lier, det er et typisk 50- talls hus som er total renovert i 2002. Vi gleder oss masse til å innrede dette huset sammen, jeg har interesse for stilene bonde romantikk og chabby chick, Jeg kommer til å ha disse stilene i bakhodet når vi skal innrede.

Må også nevne at vi egentlig er fra rockebyen Namsos. Så vi like å ha det livat rundt oss!

Men ikke nokk med det! Om 3 uker så får vi en " baby " valp. Rasen er Belgisk fårehund, Tervueren. Kjønnet er tispe, og hun skal hete Pippi :) Jeg vil begynne med agility, så det vil si at det blir et år med valpekurs og lydighetskurs i første omgang. Dere skal få følge med hele veien :)

I mai skal jeg levere Bachelor, hvor temaet er anvendt atferdsanslyse, hvor jeg skal gå innpå modellen NCR. ( forsterkning uavhengig av atferd )  Jeg kommer til å skrive om prosessen i bloggen.

Akkurat nå er jeg i praksis på et ressurssenter for utfordrende atferd, kjempe spennende! Jeg har vært kjempe heldig å få jobb på dette ressurssentere. Så 1. juli så går jeg inn som miljøterapeut.

Som dere ser så skjer det mye fremover! Tenkte jeg skal blogge noe underveis sånn at i første omgang familie og venner kan se hva jeg driver med. Men for dere med interesse for Tervueren, Anvendt atferdsanslyse så kan det bli interessant.

Vi gleder oss med et stort smiiil :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar