onsdag 22. februar 2012


Da er Petzy kommet hjem! 




Etter 8 uker med venting så er endelig vår lille belger Petzy kommet hjem til oss!

Jeg fløy til Stavanger i går for å hente henne hos Kennel Chevy ved Torill Tornes, utrolig hyggelig dame som har vært kjempe snill og dyktig med hundene sine :) Jeg hadde en flott dag hos Torill før turen gikk hjem igjen. 

Når jeg skulle dra så kjente jeg at pulsen økte, og mange tanker for gjennom hodet! Nå er det plutselig meg og Rickard sitt ansvar!!! Samtidig så syntes jeg det var  noe brutalt å ta henne fra søsken flokken, mor og "matmor" og rett opp i et fly......! Men utrolig nokk, så snill som Petzy er så var det ikke en lyd på flyet og bilturen hjem <3 Skikkelig fange barn <3

Vi hadde en kjempe koselig kveld i går hvor vi gjorde oss kjent med valpen, masse koooos og morro! 
MEN når natta kom så ble hun utrolig lei seg når hun ble puttet i buret. Vi hadde buret ved siden av sengen vår så vi kunne trygge henne med stemmene våre, og med å putte inn hånden vår for å gi litt ekstra trygghet, etter noen timer så roet hun seg og sov :)

Petzy er ei lita frøken med masse energi, koos og veldig nyskjerrig! Vi gleder oss videre :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar